İhaleler İptal PDF Yazdır e-Posta
Administrator tarafından yazıldı.   
Cumartesi, 13 Ağustos 2011 09:38

 

 tokiARSA İHALELERİNİN İPTAL SÜRECİ VE SONRASINDA YAŞANANLAR

 

 

       Beldemiz iç anadolu’nun orta toroslar bölgesinde yer alan yüksek rakımı temiz rutubetsiz havası ve soğuk kaynak sularıyla yüzyıllardır atalarımıza yurt olmuş bugünde biz torunlarının yurdu olarak devam eden güzel bir konumdadır. Bu güzel memleket son yıllarda yazlıkçı diye tabir edilen kimseler tarafından yoğun talep görmekte ve beldemiz büyük bir tehlikeyle karşı karşıya kalmaktadır. 

 

Dışarıdan gelen yazlıkçılar beldemizin sosyo-kültürel yapısını tehdit etmekte, ekonomik ve kültürel zenginlik yerine bir ayrışma, sınıflaşma ve kamplaşmaya neden olmaktadır.  Sadece para gücüne güvenen bu insanlar beldemizin gençlerini bir hizmetçi olarak görüp, belde halkını aşağılayıcı tavır ve davranışlar içine girmişlerdir.

 

 

            Hayat şartları dolayısıyla ekmeğini gurbette kazanan hemşerilerimiz yazın izinlerini beldemizde geçirecekler. Emeklilik dönüşü kalan ömürlerini bu güzelim beldede tamamlayacaklardır. Biz nereye gidersek gidelim bizim cenazemiz bu topraklara defnedilecektir. Beldemize sahip çıkmak, evlatlarımıza ve torunlarımıza yuva kuracakları bir mekân bırakmak, atalarımızın bize bıraktığı bu güzel emanete sahip çıkmakla mümkün olacaktır. Beldemiz sakinleri yaklaşan tehlikeyi fark ederek bir dayanışma ve birlik içerine girmiş olup memleketimizin asla sahipsiz olmadığının resmi makamlar nezdinde dile getirmiş, mafyavari yapılaşmaya asla izin verilmeyeceğini göstermişlerdir.

 

            Yakın komşumuz Emirler bir karış toprağını yabancıya satmayarak, kendi çocuklarının geleceğini teminat altına almıştır. Bizim bu saatten itibaren yabancıya verecek bir karış toprağımız bulunmamaktadır.

 

Bu düşünce içerisinde bulunan sorumlu beldemiz sakinleri, salı günü akşam belediye meclis üyelerini, muhtarlarını ve beldemizin kanaat önderlerini bir araya getirip beldenin geleceği ile ilgili çok önemli bir karara imza atmışlardır. Şöyle’ki 06.09.2011 Salı günü yapılan milli emlak satış ihalesine kalabalık bir grup müdahil olmuş, tehdit ve şiddet kullanarak ihale komisyonu üzerinde baskı oluşturmaya çalıştıkları ve, köylülerimizin ihalede saf dışı bırakılmak istendiğini gözlemlenmiştir. Kimliği bilinmeyen fakat köyümüzde çalışan Necati usta ve diğer Adana'lı ustalar vasıtasıyla gelen bu grup 8 adet arsayı almışlar, diğer arsalarada talip olduklarını bildirmişlerdir. Bu olay üzerine Çarşamba günü saat 11.30’da 150–200 kişilik bir grup ilçe kaymakamlığı önünde çeşitli pankartlar taşıyarak olayı protesto etmişler, kaymakam vekilinden yapılmış olan ve yapılacak olan ihalelerin iptalini sağlamışlardır.

 

Öfkeli grup dönüşte Necati ustanın çadırına uğramış, çadırın yakılması ve işçilerin darp edilmesi araya giren büyükler tarafından engellenmiştir. Ardından belediyeye binasına yönelmiş haklı tepkilerini belediye personeline ve belediye başkanına iletmişlerdir.  Belediye başkanı bir grubu makamına çağırarak konuyla ilgileneceğini ve çözümün beldemiz sakinleri lehine olacağı teminatını vermiştir.

 

Netice olarak şunu diyebiliriz; beldemiz asla sahipsiz değildir, ekmeğini taştan çıkaran torosların yağız delikanlıları memleketlerine aynı titizlikte sahip çıkacaklar, beldenin huzuru bozanlara asla müsamaha göstermeyeceklerdir. Yazlıkçılar şunu iyi bilmelidir “ARTIK YAZLIKÇIYA ARSA YOK”

Yorumlar (88)

...
Bu 463 nolu yazıyı yazandan ALLAH razı olsun millete terüman oldunuz başkasöze ne gerek var.Arkadaşlar bölge veya şehir ayrımcılığı yapmak ayıp vade kanunen buna hakımız da yok bu ülkede yaşayan vatadaşların kanunlar çerçevesinde heryerden arsa alır ev yapabilir,bu okişinin hakkıdır.539
ziyaretçi , Kasım 22, 2011
...
enson yorumu yapan arkaqdaş köylüyü uyandırma yarı sanada cepealırlar toki sevdalıları yarın ne olacağını bilseler tokiye sırt cevirirler olon olmuş
ziyaretçi , Ekim 15, 2011
...
kimse zorla arsa almadı. parası mükabilinde hatta fazlasını ödeyerek arsa alındı. şimdi arsalar 20 bin tl lere çıktı. acaba içinden pay alamayan yada beklediği miktardan az pay alanlar mı hır çıkarıyor. herkes ücretini verip arsa alıyor kardeşim. satmayacaksan satılık arsa yok de allah allah. 1700 kişilik bir memlekette 10 tane hırdavatçı olur mu arkadaş. sanki kılanlılar "yaylacılar" dan para kazanmıyor. "yaylacı " değil aslında onlar sizin velinimetiniz. bence nankörlük yapıyor kılanlı arkadaşlar. toki geliyo diye sevinen hayalperest arkadaşlar. toki ücret karşılığında mı arsa alacak zannediyorsunuz. sizin arsalarınızı istimlak ettirip size ev satacak. yani sizin arsanızda size ücreti karşılığında ev satacak. sizde sevinin toki gelecek diye. vayy.. be
ziyaretçi , Ekim 12, 2011
...
tokıye evet diyen hemşerilerim ben niğdedeyim siz daha iyi bilirsiniz ama benim kişisel fikrimi sorarsanız hayır derım niçin hayır derim
Arsayı para görünce kım olduna bakmadan satan kılan halkımız ,ucuz ihale buldumu kapıp satacak paralı adam aramayan yine kılan halkımız elindeki arsaları yaylacılara satıp meydanlarda yaylacıları istemiyoruz diye bağıranlar yine kılan halkımız
yani bizim halkımız vicdansız ve vefasızdır menfaatını kollar diyelimki bu tokı yapıldı yarın yapılan yerlere yine bizim ahali üşüşecek çünkü üyelerin neredeyse hepsinin evi var bir çogu arsada olduğu gibi daha oturmadan satmaya yada kıraya vermeye kalkacak diyelimki engel olmaya tepki vermeye kalktınız bir çoğu açıklamaya bile tenezzul etmeden sizle dalaşacaktır açıklama yapanda borcum var napıyım der sıyırır ver parayı satmıyım tarzından çözümsüz önerıler sunacaktır dun yaylacılara arsa satıp bugun onu bunu suçlayanlar yarın tokıden satıp sizleri suçlucaklarından hiç şüpheniz olmasın hatta bu tokiyi bu şahıs yaptırdı suyumuz azaldı başımıza musallat etti tarzından başınızın çok ağrıyacağınızdanda emin olabılırsınız ......51.....
ziyaretçi , Ekim 08, 2011
...
insanlar kaliteyi yakalamışken üç beş usta para kazanacak diye bu fırsat kacmaz ustalar evi bana yaptırmadı deyip evlere zarar verdiren ustalar var 51
ziyaretçi , Ekim 08, 2011
...
YİNA YAZMIŞLAR ADANALI GELMESİN TOKİ YAPILMASIN.BEN DAHA ANLAMADIM BU TOKİ NİN NE ZARARI VAR KILANLIYA TEK ZARARI VAR.İNŞAAT SEKTÖRÜ BİRAZ DURABİLİR GERİSİ FASA FİSO İKİ ÜÇ USTANIN İŞİ KÖTÜYE GİDER BENİM BABAMDA DAHİL.AMA YÜZLERCE KILANLININ YÜZÜ GÜLER.BİR ŞEYE İTİRAZ EDİLİYORSA SEBEİYLE AMA KULAKTAN DUYMA LAFLARLA DEĞİL AÇIKLANSINDA BİLELİM.SÜLEYMAN GÜVEN
ziyaretçi , Ekim 07, 2011
...
463 NOLU YAZIYI YAZAN ARKADAŞIM İLGİNE TEŞEKÜR EDERİM AMA BEN CEMİL HOCA DEĞİLİM BENDE DIŞARDA YAŞAYAN BİR KILANLIYIM.SENİN GİBİ MANTIKLI İNSANLARA İHTİYAÇ VAR.SANA BAŞIMDAN GEÇEN BİR OLAYI ANLATAYIM.GEÇENLERDE SATIŞI YAPILAN İHALEDE BİR ADET ARSA İÇİN BENDE MÜRACAAT ETMİŞTİM.İHALEYE BİGÜN KALA BANA TELEFON GELDİ,ARAYAN KILANLI BİR VATANDAŞ.ORASI BENİM ORAYI BEN ÇEVİRDİM,ORADA DÖRT PARSEL VAR DÖRDÜDE BENİM,SEN İHALEYE GİRME DİYOR.PEKİ SEN MÜRACAAT ETTİNMİ DEDİM HAYIR DİYOR.İYİ OZAMAN DÖRT PARSELSE BİRİNİ BEN ALAYIM ÜÇÜ SENİN OLSUN DEDİM HAYIR OLMAZ DİYOR.ORASINI BEN ÇEVİRDİM DİYOR,NEYSE BENDE İHALEYE GİRMEDİM,VAZGEÇTİM,ERTESİ GÜN GİTMİŞ İHALEYİ ALAMAMIŞ.YİNE KILANLI BİRİSİ 8 ADET ARSA İHALESİNE GİRMİŞ,YİNE BİRİSİ 3 ADET ARSA İHALESİNE GİRMİŞ.BU İHALEYE GİREN KILANLILARIN SARAY YAVRUSU EVLERİ VAR HEMDE İKİŞER ÜÇER KATLI,ÜSTELİK.OĞULLARIDA YOK.KİM İÇİN VE NE İÇİN ALMAK İSTEDİKLERİNİ SANIRIM ANLAMIŞINDIR.HAZİNEDEN AL HEMEN BİR YAYLACI BUL SAT.OGÜN ULUKIŞLAYA ARSA İPTALİ İÇİN GİDENLERİN İÇİNDE YAYLACIYA ARSA VE EVSATANLARDA VARDI.AMAÇ ÜZÜM YEMEK DEĞİL BAĞCIYI DÖVMEK.BEN KİMSEYE İFTİRA ATMIYORUM İSTENİRSE KİŞİLERİN İSİMLERİNİ BELGELERİYLE AÇIKLARIM.AMA İNSANLARI RENCİDE ETMEK İSTEMEM.ARKADAŞIM.HÜKÜMET HAZİNE ARAZİLERİNİN BELEDİYEYE DEVRİNİ YASAKLADI.SEBEBİDE BELEDİYELER YANDAŞLARINA VE YANDAŞ MÜTAHİTLERE BURALARI PEŞKEŞ ÇEKİYORDU.BUNU ÖNLEMEK İÇİN BÖYLE BİR KANUN ÇIKARTTI.MAL HAZİNENİN YANİ DEVLETİN İHALE AÇAR ŞARTLARI UYAN PARAYI VEREN ALIR.ŞİMDİ KILANDA ŞÖYLEBİR DURUM VAR ADAM BABASINDAN KALAN YERİ YAYLACIYA DAHA YENİ 18.000 TL YE SATTI GİTTİ HAZİNEDEN YER ÇEVİRDİ OARAYIDA BELEŞ ALMAK İSTİYOR.HEMDE ÇEVİRDİĞİ YER AZ BUZ DA DEĞİL,BELKİ ON DÖNÜM FALAN GELİR,BELEDİYE BULVAR YAPTI GİT BAKALIM BULVAR KENARINDA ASANA BİRŞEY KALMIŞMI HERKEZ GİTMİŞ TEL ÖRGÜYLE ÇEVİRMİŞ.YANİ DEMEK İSTEDİĞİM ŞU Kİ.YA KANUNSUZLUK YAPACAKSIN GİDİP HAZİNENİN YERİNİ ÇEVİRİP CEZAYA RAZI OLARACAKSIN,YA KILANIN SİMSARLARINA PARA KAZANDIRACAKSIN,YADA TOKİYE GİRECEKSİN,VEYA KILANDAN NÜFUSUNU ALIP BİRDAHA UĞRAMIYACAKSIN.TOKİYE KARŞI ÇIKAN KÜÇÜMSEYEN AKILLILARDAN HALA ALTERNATİF BİR ÇÖZÜM ÇIKMADI.TAMAM BEN TOKİYE GİRMİYEYİM TOKİ GELMESİN,İYİ GÜZELDE BEN NASIL ARSA ALACAĞIM,HAZİNE İHALE AÇIYOR SİMSARLAR ORADA,BELEDİYE SATIYOR SİMSARLAR ORADA.HAZİNEYE YAPSAM CEZA KAPIDA.NE YAPALIM ÇÖZÜM NE.BELEDİYE BELEŞ ALIP UCUZ SATAMAZ ONU UNUTUN BİRKERE,BU YASAYADA UYGUN DEĞİL.TOKİ TUNCELİNİN KÖYLERİNE,ERZİNCANIN KÖYLERİNE,DİYARBAKIRIN KÖYLERİNE,KONYANIN KÖYLERİNE VE DİĞER YERLERE EV YAPIYORDA KILANA GELİNCE NEDEN OLMAZ CEPHESİ HEMEN AYAKLANIYOR.EY DIŞARDA YAŞAYAN YADA İÇERDE YAŞAYAN KILANLI HEMŞERİLERİM KILANDA KISA ZAMANDA ZENGİN OLANLARIN GEÇMİŞİNE BİR BAKIN.DÜN NEYDİLER BUGÜN NE OLDULAR.HALA ONLARA SÖMÜRÜLMEKMİ İSTİYORSUNUZ.BİRDE KILANDA YAYLACI İSTEMEYEN ARKADAŞA ARKADAŞIM EMİRLER ÇOK HOŞUNA GİDİYORSA ORAYA YERLEŞE BİLİRSİN.AMA UNUTMAKİ EKMEK ALMAK İÇİN KILANA GELMEK ZORUNDASIN.HERKESE SAYGILARIMLA.LÜTFEN YAPICI OLALIM VE HEP GELECEĞE BAKALIM.BÖLÜCÜ OLMAYAN,DEVLETİNE MİLLETİNE BAĞLIOLAN.MUKADDES DEĞERLERİMİZE SAYGI GÖSTEREN HERKESE KAPIMIZ AÇIK.BU İSTER ADANALI,İSTER MERSİNLİ,İSTER HAKKARİLİ,İSTER EDİRNELİ,İSTERSE NİĞDELİ OLSUN.ÖNEMLİ OLAN ADAM GİBİ ADAM OLMASI.SANKİ KILANDA KELEK YOKMU ZİBİLGİBİ.HOŞÇA KALIN.
ziyaretçi , Ekim 07, 2011
...
en ustun ikinci olan yazi ,yani biraz fazla olan yazi diyeyim,cemil beyin yazi sitiline benziyor.eline saglik guzel yazmisin,ama yazarken altina en azindan bir nr,veya bir logo eklemis olsaydin bizlerde yorum yaparken demezdik ustteki yazin altindaki cok olan diye,derdikki falan nr yazi yazan derdik.genel olarak yaziniza katiliyorum,cunku bu koyluye bir cozum gerek yeni ev yapacaklar arsa nasil temin edecek,ya koyun simsarlarina, yada adanali simsarlarin eline dusecek.bunun bir cozumu olmasi lazim,yani butun sehirdekiler ihale usulu aldiklarini sanmiyorum,belediye parselleyip hazineden toplu halde alip koy nufusuna kayitli olana uygun bir fiyattan verilmesi lazim,adanaliya ...... p.g cekilmemesi lazim.bu durumda toki de faydali olabilir,ama baska bir altarnatif olmasi lazim.butun kilanliyi seviyorum,kimseyi elestirmiyorum,koye emegi gecenleri takdir ediyorum,rahmetli olanlarida rahmetle aniyorum.hosca kalin.463
ziyaretçi , Ekim 06, 2011
...
sevinciniz kursağımızda kalır inşallah
ziyaretçi , Ekim 06, 2011
...
EY KILANLI VATAN SEVER GENÇLER,BAYANLAR ORTA YAŞLILAR İHTİYARLAR,KILANDA YAŞANLAR,DIŞARDA ÇALIŞANLAR,KILANI YAYLA OLARAK YERLEŞKE SEÇEN YAYLACILAR,GELİN BÜTÜN MANTIKSIZ TARTIŞMALARA SON VERELİM VE BU GÜZEL DEĞİL AMA GÜZEL OLMAYA ADAY KASABAMIZI DAHA GÜZEL VE YAŞANA BİLİR HALE NASIL GETİRİRİZ ONUN İÇİN ÇALIŞALIM.NE BAŞKANI YERELİM NEDE ÖVELİM,OLUMLU İŞ YAPAN DÜŞMANIMIZDA OLSA HAKKINI VERELİM.BAŞKANIN ARTILARI YOKMU ELBETTE VAR.GÖLET KAPALI SİSTEM,KİLİT TAŞI,HİS GÖLETİ,İÇME SUYU DEPOLARI,ŞİMDİDE KILAN ULUKIŞLA YOLUNUN GENİŞLETME ÇALIŞMALARI VB ŞEYLER.ELEŞTİRİLECEK YÖNLERİ YOKMU ELBETTE ODA VAR.KILANIN ÇOK BAKIMSIZ VE PİS OLMASI,ZABITASI OLMASINA RAĞMEN BÜTÜN İŞLETMELERİN DENETİMSİZ VE PİSLİK İÇİNDE ÇALIŞMASI,YOLLARIN KENARLARININ OT ÇÖP DOLMASI,YAZLARI İTFAİYE ARACININ YOLLARI YETERİNCE SULAMAMASI,YAPMIŞ OLDUĞU PARKI İŞLETMECİYE VERİP HİÇ DENETLEMEMESİ VE ORANIN OT ÇÖP YATAĞINA DÖNMESİ,EN KÖTÜSÜDE HALKIN ÖNÜNÜ AÇACAK TOKİ PROJESİNE DESTEK ÇIKMAMASI.SEN BULVAR YAPMIŞIN ETRAFINI PLANSIZ VE UCUBE TİPLİ EV VE AHIRLARLA GELİŞİ GÜZEL DOLMASINIMI İSTİYORSUN.GELİN KILANI HEP BERABER LAYIK OLDUĞU YERE TAŞIYALIM.BÖLGESİNDE ÖRNEK OLSUN.BU KISIR ÇEKİŞMELER ULUKIŞLAYI NE HALE GETİRDİ GÖRÜYORSUNUZ.HİÇBİR GELİŞME VARMI.ARTIK OTOBÜSLER BİLE GEÇMİYOR.MAĞDUR OLAN BİZLER GİBİ DIŞARDA YAŞAYANLAR.ADINI BİLE ÖLÜKIŞLA KOYMUŞLAR.LÜTFEN KILANI O HALE GETİRMEYELİM.KÜÇÜK DÜŞÜNÜRSEK KÜÇÜLÜR GİDERİZ.BÜYÜK DÜŞÜNÜRSEK BÜYÜRÜZ.NE DİYOR BAŞBAKAN DURMAK YOK YOLA DEVAM DİYOR.ÇALIŞMAYAN KENDİ BELEDİYESİDE OLSA GÖREVDEN ALIYOR.ELELE VERELİM KILANI İLERİ TAŞIYALIM.BIRAKALIM H.İNCEYİ,A.AKINI,A.AKPINARI ONLAR DÜŞÜNCE VE YAPTIKLARI İLE KALSINLAR BİZ BERABER ENGELLERİ AŞALIM.KILAN DEĞİŞİYOR,DEĞİŞMELİ,DÜNE KADAR ÇOCUKLARINI OKUTMAYI GÜNAH SAYANLAR BUGÜN DERSANEYE GÖNDERİYOR.İŞTE BU BİR DEĞİŞİMDİR.DEĞİŞİMİN ÖNÜNDE DİRENENLER,YIKILMAYA MAHKUMDURLAR.BEN İSTERDİMKİ KILANDA ON YIL BELEDİYE BAŞKANLIĞI YAPMIŞ H.İNCE GELSİN TOKİ YE KAYDOLSUN VE BEN KÖYÜN YARARINA OLAN BU PROJEYİ DESTEKLİYORUM DESİN,BLD.BAŞKANLIĞINA ADAY OLMUŞ OLANLAR DA AYNISINI YAPSIN İSTERDİM.HALKLA BERABER OLSUNLAR İSTERDİM.AMA DEMEKKİ ONLARDADA VİZYON YOKMUŞ.ÜÇ BEŞ ARSA SİMSARINA ESİR OLMUŞLAR HALKI VATAN MİLLET SAKARYA DİYE KANDIRIYORLAR.EY KILANLI, YA HAZİNEDEN İHALEYE GİRİP ARSA SAHİBİ OLACAKSIN ODA EĞER ADANALI GİRMEZSE KILANLI SİMSAR GİRİYOR ONUDA ALAMAZSIN.YA KAÇAK YAPACAK CEZA YİYECEKSİN.YADA TOKİYE GİRİP ADAM GİBİ BİR EV SAHİBİ OLACAKSIN.TERCİH SENİN.YA SİMSARLARA TESLİM OLACAKSIN YADA TOKİ GİBİ DEVLETİN ŞEFKATLİ KOLLARINA.ALTOX DEMİŞKİ BİR İNSANA YAPA BİLECEĞİNİZ EN BÜYÜK KÖTÜLÜK HER YAPTIĞI İŞİN ÇOK DOĞRU OLDUĞUNU SÖYLEMEK DEMİŞ.DEĞERLİ BAŞKANIM SENİ SEVİYORUZ AMA HER YAPTIĞINA DOĞRU DİYEN O ÇEVREDEN BİRAZ UZAKLAŞİVE HALK ADAMI OL.SAYGILARIMLA.
ziyaretçi , Ekim 06, 2011
...
evet bugn cok sevincliyız tokı kabul edildi bugun yer bakmay geldiler kasabamıza
ziyaretçi , Ekim 05, 2011
...
kılanlı kim adanalı kim
ziyaretçi , Ekim 05, 2011
...
http://www.ulukisla.gov.tr/
TOKİ’de talep toplama başladı
Ulukışla’da konut açığını büyük ölçüde giderecek olan TOKİ Konutları nihayet hayata geçiyor.
Kaymakam Ozan GAZEL, Ankara'da kurum yetkilileri ile yapılan görüşme neticesinde, Tekneçukurkaşı bölgesinde 59 dönümlük hazine arazisi üzerine TOKİ tarafından 202 konutluk toplu konut yapılmasına karar verildiğini bildirdi.
İlk etapta dar gelir grubuna yönelik (2+1) 100 konut, orta gelir grubuna yönelik ise (3+1) 102 konutun yapılacağını bildiren Kaymakam GAZEL ancak talep olması durumunda konut sayının artırılmasına yönelik çalışmalar için belirlenen arazinin buna müsait olduğunu söyledi.
Başvuru yapmak isteyen vatandaşların başvuru şartlarını ve ön talep için istenen belgelere ve konutların özelliklerine ilişkin tüm bilgilere sağlıklı olarak ulaşmasını sağlamak amacıyla, Kaymakamlık bünyesinde TOKİ Ön Talep Başvuru Bürosu oluşturulduğunu belirten Kaymakam GAZEL, vatandaşlarımız kayıt yaptırmak için kendilerinden istenen ön talep belgelerini tamamlayarak başvuru bedellerini Ziraat Bankası ULUKIŞLA Şubesinde bulunan TOKİ hesabına yatırıp dekontun bir nüshası ile 30 EYLÜL 2011 tarihine kadar TOKİ Ön Talep Başvuru Bürosuna gelerek ön kayıt işlemlerini gerçekleştirebileceklerini ifade etti.

Alternatif, yenilikçi uygulamalarla konut üretiminin belli bir model çerçevesinde gerçekleşmesini sağlayarak, kalite, sağlamlık, ucuzluk gibi hususlara dikkat ederek, düzenli kentleşmeye katkı sağlamak amacıyla tasarruf gücü ve peşin ödeme imkânı bulunmayan dar gelir grubu ve orta gelir grubu vatandaşlarımızın, kira öder gibi uzun vadelerde ev sahibi olmalarına imkân sağlamak, göçün hızını kesmek, ilçemizde yayla turizmine katkıda bulunmak amacıyla gerçekleştireceğimiz bu projeyi, çok önemsiyoruz.

Söz konusu konutların yapılabilmesi için TOKİ tarafından “yeterli talep” miktarında başvuru olması şartı getirildiğini belirten Kaymakam Ozan GAZEL Başvuruların konut sayısından fazla olması durumunda ise hak sahiplerin noter huzurunda kura ile belirleneceğini söyledi…

tekneçukura yapılıyormuş bize niye yapılmasın.
ziyaretçi , Eylül 23, 2011
...
Eylül 19, 2011'de yorum yapan ziyaretçi!
"bn zamanında huseyin inceye kızıyorduk hic camının oraya inmiyor diye kınadık basımıza geldi bn baskanı hiç gormuyom asagıda neden acaba asagıda adammı yıyorlar biz asagı taraf olarak olmazsa yasdaya yazılsak olur cunku onlar cok geliyor baskandan birda yılarca yanında destek olan insanlara cabuk yuz ceviriyor ama arkasından soven insanlara hemen sarılıyor simdi yanında surekli yanında oturan sahıslar cokmu durust acaba yoksa bi menfaatlarımı var simdiki işleri yapanlar cok sovuyor arkasından hemen iş geliyo"

başkanın böyle arkasından konuşacağına çık belediyeye adam akıllı derdini anlat,o keyfinden mi inmiyor sanıyorsun?

Yıllarca destek olan adamlara kimse yüz çevirmiyor,onlar bir süre sonra aradıkları menfaati bulamadıkları için,gidiyorlar!

Arkasından söven insanlara hemen sarılıyor demişsin,AÇIKLAMASSAN ...

Başkan'dan vay efendim ben şu emeğimin karşılığını alamadım,belediyenin hayrına çalıştım diyeniniz varsa başkan çok uzakta değil birkaç adım ötede gelsin tüm kılanlının içinde söylesin!

Ahmetcan ergin,ali akpınarın torunu
AhmetCanERGİN , Eylül 22, 2011
...
olur inşalllah
ziyaretçi , Eylül 22, 2011
...
ne diyor hayaldi gerçek oldu.
ziyaretçi , Eylül 22, 2011
...
SELM KİLAN HALKI BN SUNU HEP MERAK EDİYOM TOKI İŞİ NASIL OLACAK SİMDİ TOKIYE BAKAN CEMİL VE VEYSEL BEY DİYORKİ BU İŞ OLDU TOKIDEN ARSA BAKMAYA GELECEKLER ORTADA KIMSE YOK YOKSA HAYALMI ACABA AYRICA GALİBA UYE OLANLARIN 50 TL GİTTİ VAZIYET ONU GOSTERİYOR NASILSA ALISTI BU MİLET GİDERSE ELİ TL GİDER MANTIGI
ziyaretçi , Eylül 22, 2011
...
düzeltme : " ensar değil(.. muhacir kardelerin nasıl yiyor) olacaktı orası"..
ziyaretçi , Eylül 21, 2011
...
ey dinden imandan bahseden "yaylacı" sen galiba ayırt edemedin yaylacıyla-kılanlıyı, ensarla-mühaciri.. birincisi osmanlıda mahalle kültüründe mahalle sakinleri mahalleye yeni taşınan kişiyi sınamadan araştırmdan aralarına almazlarmış.bizde gelen it mi kopuk mu ayak takımımı belli mi...osmanlı bilmior muydu ensarı- muhaciri..ikincisi hadi gel senin memlekete gidek sen bana ev sahipliği yap bakalım noluyo..Öle yüksek tahtadan konuşmak kolay..gelenlerin yarısı ayak takımı..Söbüçayır, karacölen yoluna akşam üzeri çık bak bakalım senin ensar kardeşlerin milletin elması kirazı kayısısını helal haram demeden nasıl yiyiyor..yol boyu yol kenarı bahçelerini nasıl talan ediyor.
ziyaretçi , Eylül 21, 2011
...
evet beyler arsa konusunda hep belediye suclanıyor peki bizm halkımız yanı koylu suclu degilmi su an kasın basında kac tane parsel koyluye ait onlar satarken acaba soruyormu sen nesin inmisn cinmisn yok ver parayı al arsayı neymıs maliye satıyormus satsın aln dumbuk snane adamların derdi biz alalım biz satalım olur peki ordakı satanlara koylunun varsa kaca vercekler ucuzmu yo aynı ha yaylacı ha koylu bu iste baskanın sucu yok tek suclu koylu satmasın kardesim su deposunun orda 40 parsel satılmıs baskanmı sattı antep mersin adana kilan
ziyaretçi , Eylül 20, 2011
...
Yapmış olduğum yorumlara eleştiri yapan arkadaşıma cevap..
Canım arkadaşım eleştirim kimseye aba altından sopa göstermiyor ancak senin anlama kapasiten bu kadarsa yada anlamak istediğin gibi anlayıp bizi tehdit ediyor diye provakasyon yapıyorsun.
Bir ara senin gibi bir başkasıda ( ben orada askerlik yaptım ) eleştirime Kılan'da askeriye yok diye bir tabir kullanarak ne kadar dar görüşte olduğunu anlattı çok güldüm :) Canım arkadaşım elbette kasabaya gelen yaylacı yazlıkçı o kasabaya katkısı olur burada herkes nemalanır kısaca işçisi,işvereni,amelesi,esnafı, Belediyesi vs. ancak sen genede köyde bunları satan esnaf yok dersen (yanındaki Ulukışla'yı Nigde'yi buradaki esnafın sana faydası yokmuş gibi algılarsan Fazla söylenecek birşeyim yok saygılar sunarım herkese 18
ziyaretçi , Eylül 20, 2011
...
kel orhanin orayi istimlak etmek icin herturlu yola basvurdular.cakici rahmetlinin orayida belediye meydani yapacagiz diye istimlak ettiler,simdi dukkan yaptilar,rahmetli altina dukkan ustune ev yapacaklardi izin vermediler meydan olacak diye simdi demekki menfaatleri geregi dukkan yapma ihtiyaci duydular,yarin kel orhanin orasida bir baskasinin menfeati icin dukkan yapilir.
ziyaretçi , Eylül 20, 2011
...
"kel orhanın oraya kiraz alım merkezi yapmak köyümüzün intiharı olur köyün içinde kiraz alım merkezi mi olur git köyün dışına yap kiraz zamanı belediyenin herkes ce malum köyün dışında özellikle güney tarafında az güneş gören yerine geniş bir alana yap "

bu arkadaşın yorumuna bende katılıyorum.kiraz alım merkezi için uygun yer orasımı madem belediye meydanını kiraz alım merkezi yapacaktı dereyi onca para verip niye doldurdu.acaba başkanın planlı iş yapamayışından mı kaynaklanıyor yoksa başka dümenler mi var işin içinde.bi kebişlik çıkacak bu işin içinden amma bakalım...
ziyaretçi , Eylül 20, 2011
...
PKK bize az bile ediyor.Biz müslüman Türk milleti birbirimizi sevemiyorsak,Resululahın YOLUNDAN GİDEMİYOSAK,Kur'an yoluna giremiyosak,yaylacı yok köylü diye ayırt ediyorsak,Ensar efendilerimizin yolundan gidemiyorsak,Vallahi yazıklar olsun bize.Nasıl kanaat önderimiz var.Allah cc sorar sizlere...Allah cc herkesin rızkını ayrı ayrı vermiş.Allah cc katında malınızın ,toprağınızın,kaşınızın,saçınızın bir önemi yok.Takvanızın önemi var.Gerisi boş.Allah cc rızası için provakasyonlara gelmeyelim.Sevelim sevilelim bu dünya kimseye kalmaz... Oyunlara gelmeyelim.Bu provakasyon sonucunda birinin dahi burnu kanarsa bilsinlerki savcılık olaya el atar.hatta şimdi dahi...kendimize yazık etmeyelim.sağduyulu olalım.ALLAH'a emanet olun ey kılan halkı....(yaylacı)
ziyaretçi , Eylül 20, 2011
...
Arkadaşlar birlik olun, bir miktar arsa satışı sizi bölmesin. Muhalif olan veyahut olmayan bir araya gelin konuşun enine boyuna, her bireyin fikrine saygı duyun. faydalanın, Her seçimden sonra yeteri kadar bölünüyoruz. Artık birlik olma zamanı. Belediye, okuyan okumayan her yurttaş birlik olun, Ancak; o zaman güçlü olursunuz. aksi halde kapitalin gücü her şeyi ezer geçer, haberiniz bile olmaz. Nereden sille yediğinizden. Tek yol, aynı ilke ve prensipte birlik olmak. Arazi satışları satana bir şeyler kazandırır, Ancak ileride toplumdan bir çok şeyide alır götürür, bir daha geri getiremezsiniz. Devlete ait arazilerin satışında kılanlıya, belediyeye bir söz düşermi? Bilemiyorum. Son yıllarda ülkemizde israillilere, italyanlara, fransızlara binlerce dönüm arazi ziraatcılık amacıyla satıldı. Şimdi bir kaşık suda fırtanlar kopuyor ama kimbilir birileri gelir binlerce dönüm arazinizi sizin, bizim haberimiz olmadan satın alır, o zaman ne yapabilirizi düşünmek lağzım. Bence TEK SEÇENEK var oda BİRLİK OLMAKTAN GEÇİYOR.
Saygılarımla,
ziyaretçi , Eylül 20, 2011
...
ADMİN BENCE BAŞKANIN BOŞ Bİ ZAMANINI YAKALA VE BU KONULARA AÇIKLIK GETİRMESİ İÇİN RÖPORTAJ YAP.AMA KESKİN SORULAR SOR.İŞTE OZAMAN AZ ÇOK HER ŞEY AYDINLANIR.VE BİLGİ KİRLİLİĞİ ÖĞRENİLİR."YOKSA YUKARDA BİR YALAN SÖYLEDİM AŞAĞIDA BEN İNANDIM OLUR"
ziyaretçi , Eylül 20, 2011
...
GELELİM ÖBÜR KONUYA SENLERCE SAĞLIK OCAĞININ ARKASINA HALKIMIZ HAZİNE ARSASINA EV VEYA TEMEL YAPTIRDI.ORALAR DOLDU BAKIN DİKKAT EDİN DEVLET ARAZİSİNE YAPTIRDI İSTESE İHBAR EDİLİP EVLER YIKILMA HAKKI VAR.AMA YIKILMADI BAŞTA O ARAZİLERE EV YAPANLAR SUÇLU.AMA OLAN OLMUŞ DENİLDİ BURALARIN PARSELLENMESİ İSTENİLDİ TABİ OZAMANLARA ARSALAR COK UCUZDU (ŞİMDİ 25-35) AMA ORALAR PARSELLENMEDİ.BU İHALEDE PARSELLENİP İHALEYE GELİNCE NEDEN SEN UCUZKEN PARSELLEMEDİN DİYE KIZDI.ÇÜNKÜ 25-35 KILANLI ALAMAZDI.BENİM BİLDİĞİM BÖYLE.TABİ BUNLAR TEKNİK KONU OLDUĞU İÇİN NEDEN PARSELLENMEDİ NEDEN ŞİMDİYE KALDI ONU BİLEMEYİZ.SÜLEYMAN
ziyaretçi , Eylül 20, 2011
...
ARKADAŞLAR KONU Bİ ORAYA GEÇİYOR Bİ BURAYA.Bİ BAŞKANIN SOĞUKI DURMASINA GEÇİYOR Bİ Bİ EV GEÇİNDİRMEYE TAMAM SİZDE HAKLISINIZ SATŞMALARA CEVAP VERİYORSUNUZ AMA HER KONUYU KENDİ BAŞLIĞINDA DEĞERLKENDİRELİM.AYRICA HER ZAMAN DEDİĞİM GİBİ PARAYI VERİRSEN ŞAHIS OLARAK ARSA SATANLAR ADANALI IRAKLI YASTAYALI DİNLEMEZ SATAR O YÜZDEN ARSA SATAN BELEDİYEYE SÖZ SÖYLEMEDEN ÖNCE KENDİMİZDEN BAŞLAYALIM ELEŞTİRİYE HA KİŞİLER SATMAZKEN BELEDİYE SATIYORSA HAKLISINIZ.SÜLEYMAN GÜVEN
ziyaretçi , Eylül 20, 2011
...
evini geçindiremeyen adama söylüyorum ( it ürür kervan yürür )unutma
ziyaretçi , Eylül 20, 2011
...
evini gecindiremiyen adamın acaba simdiye kadar sen verdin ekmegını merak ediyok ukala evini gecidiren baskan acaba senı kac defa hesap aldı konustu ve hangı fikrine sahip cıktı sole zenginden dost ayıdan post olmaz unutma okuz
ziyaretçi , Eylül 20, 2011
...
"kimse yaylacılara arsa satan kılanlıyı eleştirmiyor" kısmına katılırım.
editor , Eylül 19, 2011
...
iyi akşamlar daha evini geçindiremeyen,bir işte başarı olamayan insanı az daha başkan seçiyorduk,kılanda herkes bilmiş ,herkes profösör ,zamanında müsade edilmiş,başkan birinin evini yıkmamış be kardeşim ,yıksa hepimiz kızarız ,h ince,ali akın zamanında da arsa satıldı ortada hizmet yok,bu arada h ince tekrar aday oldu 250 mi oy aldı,şunu söyleyeyim yaylacılara soruyorum çoguluğu arsayı kılanlıdan almış,ama kimse yaylacılara arsa satan kılanlıyı eleştirmiyor ,iyi akşmlar
ziyaretçi , Eylül 19, 2011
...
Yola devam. Bir kayberseniz geri kazanamazsınız
ziyaretçi , Eylül 19, 2011
...
Tebrikler,kılanı savunuyorsunuz. Olacakları 2000 yılında söylemiş dernek kurmuştuk.11 sene geç anlşıldık.Kılanlı için yaşanacak başka yer yok.söylecek çok var ama gerek yok. Kırmadan küstürmeden ...
ziyaretçi , Eylül 19, 2011
...
mustafa şahin den it burnu fidanı isteyen arkadaş, adana da hiç bir şey görmemiş gelmiş kılan da it burnu nu bile yeşilken topluyorsunuz. sen önce ananın babanın köyüne git niye o zaman kılana geliyorsun
ziyaretçi , Eylül 19, 2011
...
kel orhanın oraya kiraz alım merkezi yapmak köyümüzün intiharı olur köyün içinde kiraz alım merkezi mi olur git köyün dışına yap kiraz zamanı belediyenin herkes ce malum köyün dışında özellikle güney tarafında az güneş gören yerine geniş bir alana yap
ziyaretçi , Eylül 19, 2011
...
selm kilan halkının degerli mileti duydumkı belediye kel orhanın orayı almıs ve oraya kiraz alım merkesi kuracakmıs ğüzelde bnce ona ihtiyacı yok koye kumarhane acıldı bir tek bir biranelazım onuda oray yapılsınkı hepsi olsun bnce bide ayrıca koyde kahve biraz daha acılırsa cok iyi olur baskan demişti park acılırken biz gencligi kahve koselerinden kurtardık cok ğüzel oyun yası koyde şimdi 14 oldu acaba nasıl kurtardı merak ediyom bn zamanında huseyin inceye kızıyorduk hic camının oraya inmiyor diye kınadık basımıza geldi bn baskanı hiç gormuyom asagıda neden acaba asagıda adammı yıyorlar biz asagı taraf olarak olmazsa yasdaya yazılsak olur cunku onlar cok geliyor baskandan birda yılarca yanında destek olan insanlara cabuk yuz ceviriyor ama arkasından soven insanlara hemen sarılıyor simdi yanında surekli yanında oturan sahıslar cokmu durust acaba yoksa bi menfaatlarımı var simdiki işleri yapanlar cok sovuyor arkasından hemen iş geliyor ayrıca belediyenin butun tas işleri cakalın byramdan baska adam yokmu
ziyaretçi , Eylül 19, 2011
...
mustafa sahin den it burrnu isteyen arkadas bizde su an deve dabanı var kıredi kartı gecerli
ziyaretçi , Eylül 19, 2011
...
Herkese saygılar. 18 diyen arkadaş orta yollu aba altından sopa göstermiş. Bir demiş "Bu Devletin askeri var polisi var" (sanki yok diyen oldu) Birde demiş "Sonra gelen Yaylacılardan öyle Haysiyetli delikanlılar çıkarki ALLAH korusun"

Bu açıkca tehditdir arkadaşlar. Ne demek bu. Biri izah etsin

Gelişmeden kalkınmadanda bahsediyor bu arkadaş. Buradaki tüm arkadaşlar KILANDAN EKMEK ALMAK DIŞINDA BİR FAYDASI OLMAYAN, OLMAMIŞ İT BURNUNU TOPLAYANLARI İSTEMYORUZ demedimi ? Ne gelişmesinden bahsediyorsun SEN
ziyaretçi , Eylül 19, 2011
...
Yok arkadaş vallahi çok komiksiniz yahu beyler Devlet burada hazineye ait arsaları, orman vasfını yitirmiş arazileri,gelişime açık yerleri, satıyor tüm TÜRKİYEDE olduğu gibi Yasal bir şekilde Şimdi çıkmış birkaç Orman kanunu Benimseyen Şahsiyetler bu köy bizim yaylacı giremez bu kasaba bizim tatilci giremez Adanalı giremez köyün yağız delikanlı'ları olaya müdahale eder vs vs

Saygıdeğer arkadaşlar bu Devletin polisi var Askeri var Hukuku var bu devlet köyün yagız delikanlıları ile yönetilse'idi vay Milletin haline aynı zamanda senin'de haline vay hatta eyvahlar olurdu, Lütfen kimseyi Yada köyün yagız delikanlı gençleri'ni Galeyan'a getirmeyin Sonra gelen Yaylacılardan öyle Haysiyetli delikanlılar çıkarki ALLAH korusun. Herkes Namusu ve Şerefi için yaşar ve delikanlı olur siz gelen yaylacı'lara turistlere ziyaretçilere daha fazla ilği gösterin Kılan Kasabası kazansın gelişsin büyüsün esnaf kazansın istihdam sağlansın . Herkese saygılar. 18
ziyaretçi , Eylül 19, 2011
...
ya fidancı mustafa şahin sana sesleniyorum it burnu fidanı yok mu bana bir tane it burnu fidanı ver.evin önüne dikeyim ayıptır ya yok it burnu olmadan toplamışız yok beleş it burnu toplamışız bilmem ne evin önüne dikeyin kendi it burnumu toplarım sizin kötü it bununuza kalmadık.bu arada dikeceğim it burnu fidanınıda sulamak için adanadan damacanayla su getireceğim. sizin suyunuzuda istemiyoruz zaten isal yapıyor. mustafa şahin sende kredi kartı geçiyormu it burnu fidanının parasını çektireceğim de sonra fidanıda beleşe getirdiniz demeyin.
ziyaretçi , Eylül 19, 2011
...
Epeyden beri süre gelen tartışma hazine arazileri üzerine yapılan kaçak binalar konusu.
Malum beldemiz yıllar önce köy statüsünde idi tapu kadastro geçmeden önceki dönemlerden bahsediyorum yeni belediye olduğu dönemlerde ülkede tapu kadastro geçmeyen yerlere tapu kadastro geldi o dönem de de köyümüz yeni belediye olmuştu fakat o dönemin belediyeyi idare eden şahsiyetleri bu konu üzerinde gerekli hassasiyeti göstermediği gelen memurların da yanında köyümüzden iki adam alarak mevcut tapulu yerleri yeni tapuya çevirme çalışmalarını kendi kafalarına göre yürüttüler ama bu başlı başına bir problem meydana getirdi.
Vatandaşın tarlasını, bahçesini, babasının üzerine, dedesinin üzerine, yazdılar. Torunlara hatta torunların toruna miras yoluyla intikal eden yerlerin çözümü epeyce zorlaştı. Hatta öyle ilginç olaylar meydana geldi ki vatandaşın arazisini çizimini yaparken tapulu arazinin yarısı yan komşunun arazisine o komşunun arazisini de diğer komşunun arazine geçmiş yani kısaca bu konu keşmekeş bir hal almış durumunda. yine aynı şekilde belediye o dönemde imar ifraz çalışmaları gibi bir kaygısı olmadığından gelen memur mevcut tapulu yerleri yeni tapuya çevirmiş bu çalışmayı da az önce bahsettiğim gibi içinden çıkılmaz bir hale getirmiştir. böyle sorumsuz,kaygısız,hatta pervasız bir belediye yönetimi ile yeni parseller çıkaracak çalışmaları yapması o dönem belediye başkanından beklenemezdi.
Daha sonra gelen belediye başkanları da bu konunun üzerine eğileceğini defalarca ifade etmişlerse de önemli bir yol kat edememişlerdir. Rahmetli Ali Akın (Gara Ali) hazine arazileri üzerinde bir çalışma başlatmış ilgili kurumları ( Tedaş vb). hazine arazisi üzerine altyapı yapmaya ikna etmiştir. Bu arazilerin bir kısmınıda belediye ye kazandırmıştır. Köyümüzün genç nüfusu hızla büyümekte olup bu büyümeye birde son dönemlerde epeyce revaçta olan yayla turizmi de eklenince arazi sıkıntısı baş göstermiştir. Köyümüz kaynakları nın kısıtlı olması bu kısıtlı kaynaklara ek kaynak yaratacak projelerin hazırlanmasında gerekli arzu ve istek maalesef bizi yöneten insanlarda olmaması mevcut kaynakların bölüşülmesiyle veya doğduğu büyüdüğü toprakları terk ederek (Gurbet hayatı)çözmeye çalışmışlardır. Şimdi imkanı az olan insan ki bu da mevcut kaynakları bölüşen insanlar sayıları epeyce çok nasıl ev sahibi olacak. Ali akın’ ın yaptırmış olduğu çalışmanın neticesinde kazanılan parselleri kılanlıya uygun fiyat uygun ödeme şekliyle kar amacı gütmeden vereceğim sözü vardı ali akın’ ın(Gara Ali) ve ömrü vefa etmedi daha sonra şimdiki belediye başkanımız aynı vaadi o dönemdeki seçim öncesi yapmasına rağmen başkan olduktan sonra bu parselleri yüksek fiyattan tabir yerindeyse keş parayla ağırlıklı köyümüze dışarıdan gelen adanalı diye tabir edilen kişilere başta olmak üzere satmıştır. Bunuda bir övünç kaynağı olarak kendisi video konuşmasında bir trilyon yedi yüz milyar TL.lik arsa satıp köye hizmet getirdiğini ifade etmiştir.
Peki bu köylü o arsalardan da faydalanamadığına göre ne yapacak ya annesinin babasının yanında kalacak, yada hazine arazisi üzerine kaçak yapı yapacak.Kaçak yapı yaptırmam yapanı da yıktırırım tehdidi savuran(yıktırdığı bir binada görülmemiştir de..)belediye başkanı çözüm de üretmiyorsa bu vatandaş ne yapacak.
Bence en doğru iş ipekyolu kooparatifinin yapmış olduğu çalışma, bu insanlara bir yol göstermek lazım bu çalışmayı belediye başkanı yapmıyorsa elbette köyümüzde bu tür çalışmalara omuz verecek insanlar mevcut onun için ipek yolu koop. Tebrik ediyorum inşallah bu çalışma sonucundan bir netice alırlar.
“Karıncaya sormuşlar nereye gidiyorsun diye o da hicaza demiş gülmüşler ya karınca bu gidişle hicaza varılır mı sen hicaz nere biliyor musun Karınca demişki hicaza varamasam da o yolda ölürüm ya o da bana yeter demiş.”
Yolunuz açık olsun ipekyolu, yapmış olduğunuz hizmetleri bu köyün yağız delikanlıları asla unutmaya.BU YAZIYI IPEK YOLU PRECESINE YAZMISLAR BENDE BURAYA KOPYALADIM. YAZAN ARKADASI TEBRIK EDIYORUM.
ziyaretçi , Eylül 19, 2011
...
huseyin yazgan sen nereye yaptın evi dumbuk sende kacak binaya yaptın ceza gelince sendde belediyeye kufur ediyordun ne oldu işe girince degiştin dumbuk
ziyaretçi , Eylül 17, 2011
...
bence arkadaş doğru söylüyor konuşması gereken kişiler konuşmazsa meydanı boş bulan konuşur buda bilgi kirliliğine akabinde nezaketsizliğe ve sonundada kangrene dönüşür.bencede başkan yazı yazmayı veya konuşmayı bilmeyen bir adam değil en iyi şekilde bu konulara değinecektir. belkide bir açıklama yapmıştır. bu tür haberleri buradan takip eden kişlerin haberi yok olabilir.
ziyaretçi , Eylül 16, 2011
...
yahu arkadaşlar biraz edepli adaplı olun admin bu siteye halkı tahrik edecek ahlak dışı yazı yazan adamları sil şu PRFKR rumuzlu kişinin yazılarını yayınlama adam tahrik ediyor bizim millet te çabuk galeyana gelir ayranı kabarır onun için şu PRFKR rumuzlu kişinin yazılarını yayınlama.
burada yazılı açıklama yapması gereken kişi veya kişiler belli.malum köyün akil adamları ve şu anda köyü veya beldeyi temsil eden belediye başkanı bu konularda bir çift satır yazı yazarsa 1. ağızdan olayın iç yüzünü öğrenmiş oluruz. yani başkanım sizde seçim yaklaşınca bu tür iletişim araçlarını sıkça ziyaret edip kullanıyorsunuz gerek yazılı gerekse görsel video vs. araçları kullandığınızı biliyorunuz teknoloji yoksunu başkanlardan değilsiniz. lütfen bu tür konulardada açıklama yapın zira bütün vatandaşlar bütün konularda sizin görüşünüzü almak için direk sizinle konuşma yapamayabilirler bu tür iletişim araçları vasıtasıyla bilgilendirme yaparsanız uygun olur kanaatindeyim seçim öncesi video çekimi ile web sayfasından izlediğim konuşmanızda arsa ile ilgili epey sözleriniz var ne kadar arsa satıp köye kaynak yarattığınız konusunda epey bilgilendirme yapmışıtınız.yine ilk aday olduğunuz dönemde de bu arsa konularına epey değindiniz. bu konulara yabancı değilsiniz. bir açıklama lütfen.
ziyaretçi , Eylül 16, 2011
...
medeni olsaydınız önce karşınızdaki kişileri dinlemesini öğrenirdiniz Türkiye'nin en büyük köyü olmanız medeni olduğunuzu göstermez

bu cevap beynin olmadığı halde anlayacağını sanıyorum nede olsa ...
ziyaretçi , Eylül 16, 2011
...
Kılanlılara ev yaparak medeniyeti biz öğrettik diyen beyin yoksunu kişi...Türkiyenin en büyük köyünden mi medeniyet ithal edecektik?Önce sen kendini eğit medeniyeti kavra...Ondan sonra buralara yaz..
ziyaretçi , Eylül 15, 2011
...
admin hala bnm yorumları ısrarlar silip yada editliyorsun
bide biz ayrımcı değiliz diyorsun
ziyaretçi , Eylül 15, 2011
...
unutmayın ki doktorlar sitesinide necati usta yapmıstır
madem bir şey istemiyorsunuz niye adanalıları barındırmıyorsunuz iftira atıyorsunuz ?
faydası olmayan bakkaldan çiklet bile almayan insanlar bellidir gidin üstünlüğünüz onlara taslayın
PRFKR
ziyaretçi , Eylül 15, 2011
...
bakın o yorumu yazan arkadaş küstahlaşma..Kılan yeni gelen adanalılardan ne bişey öğrendi ne de öğrenecek bişeyi var..Kılanın yıllardır "Alaylı" diye tabir ettiğimiz çekirdekten yetişmiş değerli ustaları vardır..Kılanı "istila" eden Adanalıların işte senin gibi konuşma adabından uzak, ne dediğini bilmez insanlardan ibaret olduğu yazdığın yorumlardan zaten anlaşılıyor..Biz kimseyi dışlamadık ,örneğin doktorlar sitesi yapıldı biz memnun olduk niye?çünkü Kılan 'a okumuş değerli şahsiyetler geldi..Ama çulsuz, senin gibi adab bilmez insanların gelmesiyle sorunlar yaşanmaya başladı.Mevlütlerden çıkmayan, bakkaldan çiklet dahi almayan cahil cühela insanların Kılan 'a ne gibi faydası olabilir anlayabilmiş değiliz..selametle..YTD
ziyaretçi , Eylül 15, 2011
...
SAYIN HEMŞERİLERİM, HERŞEYDEN ÖNCE BALIK BAŞTAN KOKAR, ZAMANINDA DEVLETİN BOŞ ARAZİLERİNE KONULDU. O ZAMANKİ İDARECİLER SİYASET UĞRUNA PEŞKEŞ ÇEKTİLER, YILLAR GEÇTİ KILANLILAR ŞİMDİ ACISINI ÇEKİYOR. BİZ KENDİ İÇİMİZDEKİ KENDİNİ BİLMEZ SAHISLAR
SORUMSUZLUĞU DÜZELTİLMESİ LAZIM. KILAN KILANLARINDIR. BU GERÇEK HİÇBİR ZAMAN DEĞİŞMEYECEKDİR. SAYIN HEMŞERİLERİM BEN BİR KILAN'LI OLARAK ZAMANIN BELEDİYESİNDEN
TANIDIKLARIM OLDUĞU VE PARASINI NAKİT ÖDEMEK İSTEDİĞİM HALDE BİR EVLİK ARSA ALAMADIM. BAŞKA BİRİNDEN TAPULU YER ALARAK BİR ARSA OLDUM. ONUN İÇİNDİRKİ ÖNCELİK
ŞARTLI VE BAŞKA BİRİNE DEVRETMEMEK KAYDI İLE OLARAK KILAN'LILARA SATILMASI, YILLARDIR EV YAPTIRIP OTURAN KILAN'LILARADA YASAL ÇERÇEVE İÇERSİNDE KOLAYLIK SAĞLANMASIDIR. İHALENİN İPTALİ OLMASIDA DOĞRU BİR KARARDIR. RANT SAĞLAYANLARIN DA
ÖNÜ KESİLMİŞDİR.
SAYGILARIMLA,
HÜSEYİN YAZGAN
ziyaretçi , Eylül 15, 2011
...
bizi hopayada versen kılanlıyız mustafa abi hem ben sanki isteyerek gidiyorum iş icabı olduğunu biliyon
ziyaretçi , Eylül 15, 2011
...
Yorumunuz kurallara uymadığı için silinmiştir.
ziyaretçi , Eylül 14, 2011
...
evet yorumlarmz uygunsuz oldgu ıcın sılınıyor ama neden su yorum sılınmyr. PRFKR NECATİ USTA BABAN MI O ZAMAN ANANIN KULAĞI ÇOK ÇINLIYORDUR

kmse kmsenn hanımına annesıne yada bı baskasına sövemez hangı ınsanlıga yakışır . tmm da serefsız olduklarnı bu kadar bellı etmesnler . burda herkes tarfsız yada taraflı farketmez yorumlara saygı dymaları gerek. ne yanı adanalı mersınlı ngdelı hatalı dye ayralım mı . o zmn 81 ayrı ulke mı olalım. bıraz ınsaf beee . herkes evne ekmek gotrme cabasnda. (b.B)
ziyaretçi , Eylül 14, 2011
...
süleyman güven sen zaten kılanlı degilsin kocum seni adana verdik sende yaylacı statusunne girdin ona gore sahinnet
ziyaretçi , Eylül 14, 2011
...
Yorumunuz kurallara uymadığı için silinmiştir.
ziyaretçi , Eylül 14, 2011
...
PRFKR NECATİ USTA BABAN MI O ZAMAN ANANIN KULAĞI ÇOK ÇINLIYORDUR
ziyaretçi , Eylül 14, 2011
...
AYRICA BENDE KILANLIYIM KILANI SEVMEK ÖYLE BAYRAKLA KURU MİLLİYETÇİLİKLE OLMAZ.NE KADAR KILAN İÇİN ÇABALIYON NE KADAR ÇALIŞIYORSUN ONLA OLUR.Bİ SÖZ VARDIR VATANINI EN ÇOK SEVEN ONUN İÇİN EN ÇOK ÇALIŞANDIR.SÜLEYMAN GÜVEN
ziyaretçi , Eylül 14, 2011
...
TAMAM KAFASINA GÖRE KİMSE GİRMESİN AMA ŞUNUDA ES GEÇMEYELİM KILAN HALKIDA OLSUN BAŞKALARIDA OLSUN PARAYI GÖRDÜMÜ KÜRTMÜŞ LAZ MIŞ DİNLEMEZ AYRICA KILANA GELENİN SECERESİNİ ARAŞTIRAMAYIZ.ADANADAN KÜRTLERİ KURTARIN İŞİNE GELİNCE OZAMAN HİÇ KİMSE YERİNDEN KIPIRDAMASIN KÜRTLER DOĞUDA LAZLAR KARADENİZDE KILANLILARDA KILANDA YAŞASIN BAŞKA YERE GİTMESİN BÖYLE BİŞEYİ MANTIĞINIZ ALIYORSA DEDİĞİNİZ OLUR.YOKSA İSTEYEN İSTEDİĞİ YERDE YAŞAR KILANLI ARSA ALIP HANGİ KILANLIYA SATACAK MERAK EDİYORUM TABİKİ ADANALIYA SATACK.O YÜZDEN HALAİ LAFLARI BIRAKALIM GERÇEKÇİ ÇÖZÜM ÖNERİN.SÜLEYMAN GÜVEN
ziyaretçi , Eylül 14, 2011
...
ben konunun belediye , maliye ayagini bilmiyorum,anlasilan ordada sorun var. oradaki sorun acaba belediye cikarinami,maliye cikarinami,yoksa cep cikarinami.eger belediyemiz cikarina ise belediyeden almak lazim,neticede koyumuz kazanacak,ama bu konuda net bilgi sahibi degilim,bilgilenmek isterim.463
ziyaretçi , Eylül 14, 2011
...
ziyaretçi , Eylül 13, 2011
...
20 yıldır Bu kasabada yonetıcilik yapmış ve bu güne kadar ARSA konusunda sorun yumağı haline gelmiş Yenimi görüyorsunuz. Uyuyun....Uyuyun... Uyumaya devam edin. Seçim vadinden ötöye gitmeyen Sorunlar çözmeye uğraçmıyan yöneticilern yakasını tutun.Adanalılar belediyeden Ozel şahıslardan arsa almıyor mu..Belediye ve özel şahslar satınca paraları cuk götürünce iyi de maliye satınca kötö mü......
ziyaretçi , Eylül 13, 2011
...
adanalılar siz once kendi memleketiniz kurtlere braktınız korktugunuzdan nigdenin kırsal yerlerine kacmaya basladınız once gidin adanayıkurtarın ondan sonra gelin bizde size arsa satalım mersinde aynı orda turk bayragı yakılıyor sesiniz cıkmıyor burda miliyetcilikmi yapıyorsunuz ?
ziyaretçi , Eylül 13, 2011
...
SAYIN KILANLI ARKADAŞLAR BEN DOĞU KÖKENLİ ADANA DOĞUMLU BİRİYİM BEN VATANIMI VE AYYILDIZLI BAYRAĞIMI ÇOK SEVEN BİRİYİM OKUDUDUĞUM YORUMLARI KİN NEFRET DOLU OLDUĞUNU OKUDUM HER DOĞULU PKK DEĞİLDİR ELHAMDÜLLİLAH MÜSLANIM KİMİN VATAN SEVGİSİSİYLE DOLU OLDUĞUNU BİLMEZ BİLMEDEN HERKESİ AYNI KEFEYE KOYMAK YANLIŞTIR KİMSENİN GÜNAHINI ALMAYIN RAHMETLİ ANNEM HACI BABAM HACI KİMSENİN VEBALINI ALMAYIN SİZ DEĞERLİ YORUMCULAR BİRAZ ELİNİZİ VİJDANINIZA KOYUN ALIŞ VERİŞ İŞİNE GELİNCE PARASI OLAN NAKİT ALIR OLMAYAN KARTA ÇEKER İSTEYEN VERESİYE KİMSE KİŞİYE MÜDAHALE EDEMEZ BU ÜLKEDE DEMOKRASİ VARDIR BEN BİR ESNAFIM BENİM ÇEVREM KOZAN FEKE ALADAĞLI DOLU AMA BEN BÖYLE BİR TEPKİ GÖRMEDİM BENİM EVİMDE İŞYERİMDE 12 AD TÜRK BAYRAĞI VAR İŞ YERİMDE 365 GÜN BAYRAK ASILIDIR VE TÜRK OLDUĞUMDAN GURUR DUYURUM NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE SAYGILARIMLA K.A.
ziyaretçi , Eylül 13, 2011
...
sayın arkadaşlar benim doğu ama adana doğumluyum vatanımı ve bayrağımı çok seviyorum bu yazılanları okudum çok özüldüm doğulu olan herkes pkk değildir elhamdülilah müslamanım bu yeterlidir biraz elinizi vijdanınaza koyun anam hacı babam hacı kimsenin vebalını çekmeyin değerli kardeşlerim selametle kalın,
ziyaretçi , Eylül 13, 2011
...
adana ile kılan ı karıştırmayın orası büyük şehir, kozmopolit bir yer olması normal ama kılan ve benzeri yerler ( adana ve mersin de öyle köyler var ki yabancı sokmazlar )biz kılan a yaylacı gelmesin demiyoruz ama rastgele herkesin (terörist bile gelebilir )köyümüzden arsa almasını istemiyoruz yasal anlamda yapacak zaten bir şey yok
ziyaretçi , Eylül 13, 2011
...
Siz Köylü Olarak Adam Olsaydınız İftira Atmazdınız. Adam Olun ve Doğruları Konuşun Köylünüz İnşaattan anlamazdı ev yapamazdı Necati Usta Geldide biraz medeniyet ögrendiniz. 4 tane evin alacağı 1 günlük ekmeğini tek öğünde alıyordu, yalan mı bunlar 1-2 tane çar çakalın lafına inanıyonuzda demekki hepiniz çar çakalsınız ki onların lafına inanıyorsunuz biraz doğru ve dürüst olun yaylacılar olmasa aç kalırsınız bunu sizde biliyorsunuz

PRFKR
ziyaretçi , Eylül 13, 2011
...
ADANA DA KILANLI LARA ADANADAN EV VEYA ARSA YOK DEME HAKKI VARMI BİZİMDE YOK OZAMAN.YANI BAŞIMIZDAKİ TEKİR VEYA ÇAMLIYAYLA DA YAZIN NÜFUS BELKİ YÜZ BİNLERE YAKLAŞIYOR.ŞİMDİ ONLAR YABANCILARI ALMIYORMU.ARSA SATMA KONUSUNA GELİNCE DİYELİMKİ BELEDİYE SATIŞI DURDURDU.PEKİ KILANLI HALKI KİŞİSEL OLARAK YABANCIYA ARSA SATAR MI SATMAZ MI Bİ DÜŞÜNÜN BAKALIM.GELELİM EK VERGİ ALMA KONUSUNA BÖYLE SAÇMA ŞEY OLURMU BURA DELİ DUMRUL KÖPRÜSÜMÜ KANUN VAR DÜZEN VAR.KISACASI BİZ ÖNYRGILARI VE DÜŞMANIĞI BIRAKIP BİRLİK OLALIM ADANALI MERSİNLİ KÜRT LAZ DİYE AYIRIRSAK HİÇ KİMSE MEMLEKETİNDEN BAŞKA YERDE YAŞAYAMAZ.NE DEMİŞLER SEN DOĞRU DUR EĞRİ KENDİNİ BELLİ EDER.SAYGILARIMLA SÜLEYMAN GÜVEN
ziyaretçi , Eylül 13, 2011
...
ÖNCELİKLE İHALEDE FESAT VARSA KILAN HALKININ TEPKİ KOYMASI ÇOK NORMALDİR. AMA ŞU YANLIŞ DÜŞÜNCELERDENDE KURTULMALIYIZ.KILANDA SIK SIK KONUŞUILAN YAYLACILARA DÜŞMANLIK SİZ ONLARI DIŞLARSANIZ OZAMAN SİZE SORARLAR KIŞIN NİYE YÜZDE SEKSENİNİZ ADANAYA GİDİYORSUNUZ DİYE.
ziyaretçi , Eylül 13, 2011
...
Sayın arkadaşım
Askerlik yaptım olayı tamamen mecazi anlamda elbette ulukışlada askerlik şubesinde yaptım ayrıca orası burası önemli değil ben TÜRKİYE CUMHURİYETİ olarak değiniyorum ve ayrıca o kasabada ne evim var nede arsam tamamen dışarıdan tarafsız objektif bakarak bir eleştiri yazdım .elbette ev alma komşu al derler ancak yukarıdaki haberin en alttaki son makalesine karşı yazdım( torosların yağız delikanlıları) diye yahu gelen yazlıkçılar başka ülkeden gelmiyorlar hepsi torosların yada baba dağların karadenizin doğunun batının bu memleketin saygıdeğer insanı makatım kimseyi üzmek değildi böyle alğılandığı için herkesten özür dilerim .. saygılarımla .18
ziyaretçi , Eylül 12, 2011
...
18 rumuzlu arkadasim.birincisi kilanda askeriye yok,kisla yok.ikinsidi olayi baska baska yerlere cekme.giris yazisindaki yazilari gorunce ben dedimki kimseye arsa satmayiz diyemeyiz ancak satacak olanlar da satdiklari kisilere dikkat etmesini soyledim. ne yani sen bir yerden ev alirken komsun kim nasil iyimi degilmi bunlari goz onunde bulundurmuyorsun.insanlar huzur istiyor,huzuru nerde bulursa ordan almasida gayet normaldir. sen ilk once eger kesin askerlik yaptinsa bir daha gozden gecir,nerde yaptigini kontrol et, bir yanlislik olmasin.
ziyaretçi , Eylül 12, 2011
...
Pes doğrusu ya arkadaş ben kılan'da askerlik yaptım şimdi benim nöbet tuttuğum bu yer sadece kılanlı'larınsa ben neden türkiyede askerlik yapmadım diye kendime soruyorum .
Arkadaşlar türkiye cumhuriyeti halkı nereli olursa olsun her yerde hakkı vardır oturmaya yaşamaya almaya satmaya acaba kılan kasabasından hiçmi gurbette çalışmaya giden yok yada bodrum marmariste yazın denize giden ne bileyim ürettiğini yabancılar diye tarif ettiğiniz türk insanının diğer şehirlerine satan çok ayıp çok yazıklar olsun'ki orada ben vatanımı beklediğimi sanıp nöbet tutarken meğer başka bir ecnebi zihniyetli kılan kasabası'na nöbet tutmuşum yeni öğrendim .18
ziyaretçi , Eylül 12, 2011
...
bak cok guzel herkes fikrini paylassin. bir birini kotuleyerek cozum bulunmaz, herkez fikrini soylesin mantikli olani alalim.ben yabancilara vergi koyalim derken ondan kazanc elde edelim diye degil,koyumuzu koruyalim diye, bu dunyayin her yerinde var,tutgunuz takimin uyesi iseniz farkli bilet aliyorsunuz,degilseniz daha pahali aliyorsunuz,bu ayip olan bir sey degil. ben yabancilara karsi degilim arsa satanlar dikkat etmesi lazim hangi yabanciya sattigini,yabancidan zarar gelmez,ancak koyun huzurunu bozacak kisilere vermemek lazim.hoscakalin.463
ziyaretçi , Eylül 12, 2011
...
yok öyle yağma
ziyaretçi , Eylül 11, 2011
...
bir bardak çayı birbirine ısmarlamayanlar kasabamızımı kalkındıracaklar kahvelerde bedava su içmeyle kasaba kalkınmaz.h.mergen
ziyaretçi , Eylül 11, 2011
...
VALLAHİ YAYLAM HALKIYLA GURUR DUYDUM...
İSTENİLDİĞİNDE BİRLİK OLMASI GURUR VERİCİ.....!!
UMARIM HER ŞEY GÖNÜLLERİNCE OLUR.......
AYRIM YAPMADAN YAYLACI VE KILAN HALKI HUZUR İCİNDE DAİMA GÜZEL ŞEYLER İÇİN BİRLİK İÇİNDE KARARLAR ALIRLAR...........................
BEN BELEDİYE BAŞKANIMIN TÜM DÜŞÜNCE VE KARARLARINI DOĞRU ŞEKİLDE ALACAĞINA VE UYGULUYACAĞINA SONSUZ İNANIYORUM YETERKİ TEK YÜREK OLALIM......
ziyaretçi , Eylül 11, 2011
...
> NE MUTLU DOLU DOLU YAŞAYABİLENE..
>
> Kimseye çok bağlanmamak lazım, vakti gelince herkes gidecek.
> Yanındayken kıymet bilmek lazım, bir gün herkes geldiği yere dönecek.
> Gereksiz yere kalp kırmamak lazım, ömür dediğin kısa, öyle gelip geçecek.
> Kavgayla geçen zamana yazık, o vakitler geri gelmeyecek.
> Parayı baş tacı etmemek lazım, onurun paranla ölçülmeyecek.
> Tutumlulukla cimriliği karıştırmamak lazım, dostların yoksa o para kimle yenecek?
> Malın mülkün derdine, hayatı kaçırmamak lazım!
> Sahip olduklarını götüremezsin yanında, senden sonra başkaları yiyecek.
> En azından bir kere deli gibi aşık olmak lazım, yoksa kalp sevmeyi nasıl öğrenecek?
> Hiç ağlamadıysan bir gidenin ardından, gözlerin ıslanmayı nereden bilecek?
> Güzel anılar biriktirmek lazım, torunların senden ne dinleyecek?
> Bol bol resim çektirmek lazım, yoksa o günler nasıl yad edilecek?
> İnsan dediğinin acı çekmesi lazım, yoksa düşkünün halini nereden bilecek?
> Şöyle okkalı bir tokat patlatmalı hayat suratına; yoksa kim, haddini nasıl bilecek?
> Geçirip tırnaklarını yaşama, sımsıkı tutunmak lazım; dertler nasılsa bir gün geçecek.
> Önemli olan dik durmayı öğrenmektir çünkü birileri seni itecek.
> Mutlaka bir şeye inanmak lazım, kim ruhun boşluğunu doldurabilecek?
> İster Tanrı de adına, ister fizik, ister felsefe; en kötü anında seni o inanç ayakta tutabilecek.
> Hepsinden önce insan olduğunu unutmamak lazım!
> Bu dünya yalnız senin değil, başkalarının da yaşam hakkı var.
> Bitkiymiş, hayvanmış, havaymış, denizmiş kucaklamak lazım; gün gelip onlar sana can verecek.
> Bir de şu kalp var ya şu kalp, ona sevmeyi öğretmek lazım!
> Öğretemezsen eğer, bu evren senin üstüne koca bir çarpı koyup geçecek….
lalib
ziyaretçi , Eylül 11, 2011
...
MERHABA KILANLI ARKADAŞLARIM,BÜYÜKLERİM;BİZ AYRIM YAPMIYALIM DERKEN AYRIMCI KONUŞMAK NİYE SONUÇDA KILANLI ,ADANALI,NİĞDELİ,MERSİNLİ FARK ETMEZ BİZLER YILLARCA AYNI VATAN DUYGUSU İÇİNDE YAŞAMASI GEREKLİ OLAN İNSANLAR BUGÜN DUYUYOR VE OKUYORUZKİ ARSA YÜZÜNDEN BİRBİRİMİZE GİRMEYE ÇALIŞIYORUZ AŞALIM BU DUYGU DÜŞÜNCELERİ YAYLAMIZ İÇİN NELER YAPARIZ ONU PAYLAŞALIM....KOOPARATİF KURALIM,KİRAZIMIZI SATALIM...SOĞUK HAVA DEPOSU KUARALIM MEYVELERİZİMİ DAHA İUİ KARLARLA SATALIM YAYLAMIZA DIŞARIDAN GELEN KİŞİLERE PARA HARÇAMALARINI SAĞLIYACAK ETKİNLİKLER HAZIRLIYALIM YAYLA TURİZMİNİ CANLANDIRALIM,GÖLETLERİMİZ ETRAFINDA VE DAĞLARIMIZDA GEZİLER DÜZENLİYELİM,GENCLERİMİZİ SADECE KAZMA KÜREK ÇALIŞMALARINDAN KURTARALIM ,SADECE KİRAZ MEVSİMİ PARA KAZANMAK YERİNE YAZ KIŞ KAZANÇ SAĞLIYACAK ORTAMLARI BİRLİKTE PAYLAŞALIM.....VE MUTLU OLMAYI ÖĞRENİP MUTLU YAŞIYALIM HEP BİRLİKTE EN GÜZEL GÜNLERE,KONUSUNDA OBJEKTİF BAKANLARLA YAŞAMAK DİLEĞİYLE...!
ziyaretçi , Eylül 11, 2011
...
helal olsun köyümle gurur duydum birçok arkadaşın da değindiği gibi yaylacıların bize zararı daha fazla,köyümüze yaylacı adı altında güney doğudan da vatandaşlarımız gelmekte bunlar ileride çok sorun olur birgün bakmışız belediye bile onlara geçmiş adana - mersin bunun en güzel örneği ama mersinin öyle ilçeleri var ki kolay kolay yabancı sokmuyorlar. bir de bu yaylacıların içinde kötü niyetli olanlarda olabilir gazetelerde okuyorsunuzdur terör eylemi şeklinde iki üç yerden aynı anda başlayan orman yangınları onun için köyümüze sahip çıkanlara teşekkür ederek devamını diliyorum.umarım kılan olarak birlik ve beraberliğimiz devam eder
ziyaretçi , Eylül 11, 2011
...
Madem kılanda yaşayan yaylacıdan ek vergi istiyorsunuz o zaman bizlerde kendi yaşadığımız yerde olan kılanlıdan ek vergimi almamız gerekiyor ne kadar saçma böyle bir şey olurmu TÜRKİYE
ikiye bölünmesin derken sizin gibi insanlar üçe bölmeyimi düşünüyor aklım almıyor ne kadar saçma aslında yaylacıların köyünüze kalkınma yönünden faydası varken sizlerin düşüncesi kalkınma istemiyorsunuz
ziyaretçi , Eylül 11, 2011
...
yaylacılara bir sormak lazım arsalarınızı kılanlıdan mı , yoksa belediyeden mi aldıkları , belediye sadece kılanlıya satsa bu sefer kılanlı iyi para veriyo diye yaylacılara satcak

ziyaretçi , Eylül 10, 2011
...
Editör, Biz bu haberi hazırlarken olabildiğince bir birleştirici ve bütünleştirici olmaya çalıştık. Rica ediyorum.
ziyaretçi , Eylül 10, 2011
...
463 cevap veren arkadas ben su satti bu satti demiyorum.kimin satgini merak ediyorsan belediye evraklarinda kayitlari vardir.alanin ismi satanin ismi,(sadece aracilarin ismi yoktur)kimin sattigini merak edecegine benim onerimi degerlendir,olumlu veya olumsuz de.463
ziyaretçi , Eylül 10, 2011
...
Yerli domatesi sera domatesiyle aynı fiyattan , sütü toptancıya satılan fiyattan isteyen pintileri,kuşburnunu daha olmamışken toplayan açları, Kasabamızın kültürünü yozlaştıran ana baba terbiyesi almamış allaha söven testis beyinlileri,kurtuluş savaşında Fransızlarla beraber olmuş vatansızları, kasabamızda isteeemiiiyoooruz.
ziyaretçi , Eylül 09, 2011
...
463; kimin zamanında arsa DAHA ÇOK arsa satılmış ve NE YAPILMIŞ? söyle de bizde duyalım.
ziyaretçi , Eylül 09, 2011
...
Fırından ekmek almak dışında hiç bir katkısı olmayanları istemiyoruz .
ziyaretçi , Eylül 09, 2011
...
sayin hemserilerim bu konuda malesef cok gec kalinmistir.rahmetli ali baskan koyumuzun buyumesi gereken mevkinin yeni okulun ustune dogru olmasi icin yatirmlar yapmisti,elektirik procesini o tarafa dogru diktirdi,ama yine malesef koyun karacoren mevkisine dogru satis izni verenler,yaylacilara menfatleri icin o gun yabanci demeyenler bu saatten sonra hic diyemezler.daha once satilmis yabancilara simdi yok demek insan haklarina aykiri,biz size arsa satmayiz demekle olmaz,ona baska cozum bulunmasi lazim,ornegin kilanli disinda arsa alacaklara belediye ek vergi koyabilir.yani kilanliya 10 tl ye veriyorsan yabanciya kota koyarsin 20 tl dersin.koylu 15 tl ye de satsa belediye 20 uzerinden vergisini alsin.bence bu saatten sonra yabanciya satmayacagiz demek cozum degil.emirleri hep takdir ederiz ama biz uygulamada gec kaldik.emirler sokunler mevkisini tahtaliya kadar getirdi,kendileri hic satmadi hep aldi.bizde ise sagolsun belediyemiz koyun bir bolumunu adanalilar mahallesi yapti.koyumuzun gelecegi icin siyaset yapmamak lazim herkes bir araya gelip ortak karar almasi lazim. saygilarimla.463
ziyaretçi , Eylül 09, 2011
...
Öncelikle bu haberi hazırlayan site sakinlerine,bu habere konu olan tüm duyarlı hemşerilerime,alaka ve ilgilerinden dolayı kaymakam beye ve millet vekillerimize canı gönülden teşekkür ediyorum.Ancak olay günü mal müdürlüğünde yapılan protostalar esnasında aşırıya kaçacak hiçbir girişimde bulunulmamıştır. buna rağmen ulukışla mal müdürü niğde emlak müdürlüğüne,dosyalarımızı yakmaya ve yırtmaya kalktılar gibisinden bir serzenişte bulunmuş olup böyle bir olayın vuku bulmadığı yapılan araştırma sonucunda ortaya çıkmıştır.FAHRİ EREN
ziyaretçi , Eylül 09, 2011

Yorum yaz

daha küçük | daha büyük

busy
Son Güncelleme: Çarşamba, 19 Ekim 2011 17:07
 

Son Haber Yorumları

Dernekçilik
başka konulu başka yazılarını bekliyoruz hakkı bey

Dernekçilik
COK GÜZEL YAZMIŞSIN ELİNE KOLUNA SAĞLIK ABİ... EN GÜZ...

Dernekçilik
27 SENESİNİ VERMİŞ HAKKI BEYE TEŞEKKÜRLER HALKA HİZ...

DP'ye Kılanlı Aday
saygı değer hemşerilerim gurur duymamız gerek böyle bi...

Dernekçilik
çok güzel yazmışınız çok beğendimmm

Neler Yaşamıştık ?
    Köyümüz ve ç
    Üzerine yı